понедельник, 7 февраля 2022 г.

ДАВАЙ ПОЛІКУЄМО КНИГУ

 

Я – лікар книжковий.

Я книги лікую,

Я хворі сторінки їм ремонтую.

Мої пацієнти – брудні і з дірками

Кому з вас погано – ходімо із нами!

Я дам вам сорочку з паперу і клею,

Щоб книги зцілити – в лікарні усе є!

Книжки – як люди: народжуються, живуть, старіють. Як і люди можуть хворіти. А захворівши, потребують лікування.

Для хворих книжок є спеціальні лікарні вони називаються – гурток "Книжкова лікарня", тут надають допомогу "потерпілим". Звідси старі зіпсовані книжки виходять такими приємними на вигляд, що їх відразу хочеться взяти до рук і почитати.

Клей, картон, ножиці – ось основні інструменти, за допомогою яких "лікують" книги.

Цього річ у Дитячій бібліотеці-філії продовжує працювати гурток «Книжкова лікарня», який зібрав наших читайликів допомогти хворим книжечкам на 1 засідання. Діти із задоволенням допомагали бібліотекарям загоювати рани книжкам. З цікавістю слухали розповіді працівників закладу про мешканців бібліотеки. А 15 книжок, які побороли свої хвороби повернулись на полиці.



Комментариев нет:

Отправить комментарий